vrijdag 2 november 2007

Nog een afscheid

Dag lieve keppe

vandaag heb ik me gerealiseerd: op Erasmus gaan = vaak afscheid moeten nemen.
En ik ben daar juist zo slecht in!
Vandaag zelfs 3 mensen tegelijk moeten uitzwaaien! Was met pijn int hart, die dagen met hen zijn voorbijgevlogen! Hebben het echt leuk gehad samen, wist nie da we zo konden lachen met elkaar.
Nu nog 24 dagen voor ik mijn keppe opnieuw kan verwelkomen, ik tel de dagen af met spanning in het hart! Eenmaal die periode gepasseerd is, is tevens de langste periode da we mekaar niet zagen gepasseerd (denk ik, normaal gezien wel) en bovendien is mijn Erasmusperiode tegen dan over de helft en is het einde zelfs al in zicht! Dan ben ik bijna terug thuis, bij mijn lieve keppe en in mijn vertrouwde omgeving!
Het is niet dat ik me hier niet amuseer hoor, het is niet dat ik iedere dag het gevoel heb dat ik naar huis wil, kvin het echt wel een toffe ervaring, maar langer dan 5 maand moet het niet duren gewoon. Klinkt raar, maar is leuk om te horen dat jij mij ook mist... Ben dus niet alleen!
Ik weet gewoon dat wij als koppel dit avontuur gaan overleven, en tis leuk om er zo zeker over te kunnen zijn! Kzie je heel graag lieve keppe en kdenk vaak aan jou.
Een heel lief klein zacht zoentje en stevige knuffel
Je kleintje

Geen opmerkingen: