woensdag 7 november 2007

Dag keppe!

Dag lief keptje!

Was vant weekend behoorlijk eenzaam en dus wat down, maar nu niet meer hoor!
Hoop da't nie ieder weekend zo zal zijn!
Neen, was gewoon dat mijn bezoek juist vertrokken was, én dat ik de langste bezoekloze periode ooit tegemoetga én dat al mijn vriendjes en vriendinnetjes uit Castellón vertrokken waren dat weekend. Zal proberen komend weekend nuttig in te vullen en het weekend daarna ga ik naar Barcelona!! Daarna nog één weekendje overleven en dan komt mijn keppe me eindelijk weer bezoeken!! Verlang echt om je te zien hoor! Heb echt nog geen idee wat we dan allemaal gaan doen in die 6 daagjes hier, maar zolang jij bij mij bent is het mij al omt even! Tegen dan is het al bijna december en zit mijn Erasmusavontuur er dus eigenlijk al bijna op, zal rap gegaan zijn, maar moet nie langer duren van mij, ook al amuseer ik me hier best wel.
Zal proberen wat meer brieven te schrijven, je verdient dat!

Denk vaak aan jou hoor, en had vooraf nooit gedacht dat 'k zo afhankelijk van jou of van wie dan ook zou kunnen zijn, dacht dat mekaar een maand lang niet zien niet zo erg was, dat da best wel doenbaar was...Naïef! Had beter moeten weten, na 4 dagen chirokamp smeek ik je al of je toch niet naar de bezoekdag wilt komen! Bereid je er op voor: wanneer ik terug thuis ben, kom ik om de vijf voeten naar je kot om je lekker stevig vast te pakken! :-)
Hele dikke zoen van je Kleintje!!
xxx

1 opmerking: