donderdag 27 september 2007

Nog één nachtje slapen en mijn keppe is bij mij!!
ga zooooo blij zijn om je terug te zien!
zou nu trouwens wel knuffel kunnen gebruiken
Javi (kotgenoot) was lik nogal vies op mij omdak zijn boter gebruikt eb.
Ben er intussen wel al wa over, mo heb er toch zeker een uur mee ingezeten ze!
Heb wel bjechtje en sjarzeke als troost, maar zou je toch graag bij me hebben!
Bovendien zijn Spaanse wijven nog steeds nie uit mijn kamer!!
wil wel niet op hotel moeten gaan hé met jou!
Ze hebben wel al eindelijk de sleutels gekregen van hun nieuw appartement, mo ge moe nie denken da da voor hen een reden is om te beginnen verhuizen hé!
heel di kamer ligt nog vol met hun briel, zit nog nie eens in dozen, terwijl het wel perfect inpakbare dingen zijn die ze nie konstant nodig emn!
Geduld hebben, kweet het, maar is toch nie leuk ze!
wanneer werk jij eens jouw blog bij, keptje?
wil lieve dingetjes lezen van mijn lieve keppe!
is nie omda pc kapoet is da je uw blog moogt verwaarlozen hoor!
ik kom je morgen afhalen aan de luchthaven hoor, kan al niet wachten!!
Zijn morgen twee jaartjes samen keppe, is da nie zalig? wiiiiiii!!
Hopelijk komen we tamelijk op tijd toe in mijn kamer (als ik er tenminste ene zal hebben), zou je graag meenemen naar het strand voor onze tweede verjaardag! Moet wel nog opzoeken of er ergens iets is bij strand waar we kunnen eten, want waar ik op strand gelegen heb, is er geen spoor van leven te bekennen!
En volgende week zaterdag samen naar La Peñiscola op uitstap met de Erasmussers, zal ook leuk zijn! Durf nie al nie te denken aan moment da je weer wegmoet..
Gaan lekker genieten van onze tijd samen hé?
Superdikke zoen!! over 24 uur heb ik je al in mijn armen!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: